Igår kväll

Var ska vi börja För att ge svar på förra inlägget, tog jag mig igår tiden att dra in en sladd för kupévärmare. Så nu kan man när man ska ta bilen på morgonen sätta värmare på timer. : )

Efter att jag klarat av installationen i bilen bar det av till grindtorpkyrkan där man satt ihop ett event. Började med en del med omväxlande musik och film. Där efter blev det lite fik i cafét. Fick även chansen att lära känna D, väldigt trevlig kille! Under fiktiden spelade och sjöng även Terese, måste bara säga de, är de någon som är värd ett skivkontrakt så är de du! Innan fikat var slut han även en komiker köra lite standup.
När fikat var slut bar de av in i stora lokalen igen där gbg bandet Elefant hade riggat och körde en liten spelning. Klart annorlunda men mycket bra musik! Efter uppträdandet var det mening att allt skulle vara slut, så jag stannade och hjälpte till som psykiskt stöd när M o M städade ; )
Som om inte de räckte, efter ett tag gled vi in till cafét igen, där Terese med syrran satt och spelade och sjöng inför ett 30tal personer.

Klockan 02,00 var jag hemma och i säng

Tack alla medverkande för en jättetrevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Jonna

Varför händer inte sådana mysiga saker här i trakten? :P

2007-11-26 @ 14:29:18
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0