Dagens andra ämne: Två frågor utan svar...

Två stora frågor har dykt upp idag!

1: Hur mycket mjölk är nyttigt att dricka på en dag?
Har under dagen konstaterat att jag svept i mig 2liter mjölk. Nog är det gott alltid, men är de bra? Tycker då inte att de kan vara dåligt!

2: Dagens i-landsproblem
Varje dag tycker jag att jag stöter på nya (enligt mig) stora problem. Men tänker jag efter lite så är det kanske inte på det viset. Dagens stora problem konstaterade jag och J var att man alltid träffar 'e' tangenten före 'k' tangenten när man skriver ordet 'okey'. Visst är det jobbigt! Och jag är övertygad om att de är flera än jag som tycker det är jobbigt då ordet 'okey' även finns i egnelskan, och säkert nått mer språk!

Kommentarer
Postat av: Katta

Nu blir det bara en fråga utan svar, kostvetaren i Uppsala ställer alltid upp!

Om du dricker ca ½ liter mjölk jämt fördelat över dagen får du i dig 75% av RDI för bl.a. kalcium och andra nyttigheter. =)

2007-11-19 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0