Blogg?

De där med blogg är ganska nytt för mig. Läst en kompis blogg nu i några veckor och konstaterat att jag själv är värdelös på att skriva jämfört mot andra. Så varför skaffar jag då en blogg? Jadu de är en fråga jag knappt själv kan svara på. Men jag har oxå flera frågor jag inte kan svara på, och det är nog därför jag skapar denna blogg. Tror jag iaf. En fråga är till exempel om man har flera saker att skriva på bloggen, ska man lägga dessa under olika rubriker/inlägg? För visso hade jag sluppit söka svar på den frågan om jag inte skaffat blogg, men nu har jag de, och därför behöver jag ett svar. En annan anledning till att skaffa blogg är för att få ur all skit jag har i huvudet, så folk kan få känna mig helt, eller? ;p

Innan jag fått svar på detta lägger jag upp lite hur som ;)

Nu har jag sagt varför jag skaffat blogg, men varför har jag inte skaffat de tidigare? Fanns en del som talade emot oxå, så som "är inte blogg = dagbok  = nått tjejer skriver (+när lärare tvingar en)?" men bevisligen finns det många killar som bloggar. För att vara exakt tror jag de största bloggarna är killar. Till och med Uggla har blogg, sedan om de är positivt eller inte, de vet jag inte.


Aja, nu har de första raderna avverkats och kommer snart nya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0