20/11

Ja nu har de gått mer eller mindre en hel dag sen senaste inlägget och det har hunnit hända en hel del.
Jag har konstaterat att min nya sjukgymnast inte är helkonstig utan bara lite mellan. Att Täbycentrumdoktorn bokat in mig fel dag. Detta gjorde att jag kom till skolan 1timme innan jag började.

Skoldagens lektioner flöt på med först 10min svenska, 50min film på religionen och sist jumpa.
Därefter var de fort hem och slänga i sig lite mat. När jag sedan satt mig vid datorn stod O plötsligt bakom mig och det var dax att åka till öppet hus...
Som bestod av lite prat med blivande ettor och deras föräldrar, för att sedan hamna hos tk's skönaste lärare och prata tjejer tillsammans med O och B  xD
För dessa två timmar fick man alltså, godis, läsk, jordnötter, en tröja, och en biobiljett.

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0