Vad är de för bondläpp. Kommer han från Vallentuna eller?

Torsdagen börjar lida mot sitt slut, och fredag och helg närmar sig!
Vad har den här dagen gått åt till att göra?
Jag började med att arbeta lite med projektarbetet i några timmar. D var över och de går ganska snabbt framåt just nu. Vi avslutade de hela med att titta lite Top Gear klipp på youtube :p
Därefter bar de iväg till vallentuna för att se teater. Min gamla teaterlärare (kompis) var regissör för pjäsen, och kan bara säga en sak "det bästa jag någonsin sett på scen!". Tyvärr var de den sista (av 11) föreställningen jag såg, så det är för sent för er som inte sett den.
Efter pjäsens slut var det in i bilen igen, och nu dags att åka o hämta mina småkusiner. Först var det att hämta F på dagis, och som vanligt fick man den där arga/busiga blicken när man steg in genom dörren. Sedan var det snabbt vidare till skolan där hennes bror går. Där en lika busig krabat väntade. Väl hemma hos dom blev det fika, lek, bus, tv, mat, kuddkrig, och till slut sängen.
Så nu är jag själv lagom trött, och det bär väl snart av mot sängen, för att vakna upp till veckans sista skoldag...

Dagens citat "Vad är de för bondläpp? Kommer han från Vallentuna eller?"

PS. Jag är alltid lika nyfiken av mig, och vill veta allt runtomkring mig. Vem är du som kallar dig för "Norrlänningen"? Känner jag dig? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0