Nyår

Ja då är de sista timmarna av 2007 snart räknade. Ikväll blir de att vara hos Putte, skulle haft några kompisar hemma, men de sket sig. Men men, dehär blir säkert oxå kul!

De där med nyårslöften är jag aldrig bra på att komma på eller hålla. Istället gör jag en "Att göra" lista. Istället för omöjliga saker, så sätter man upp mål på vad man ska göra, tycker de känns lättare.

 

Att göra 2008

Ta studenten?
Utbilda mig till skidlärare?
Köpa ny bil?
Besöka Tippen minst en gång?
Söka jobb utomlands?
Träffa M o S?
Hälsa på JH?
Besöka J?
Åka till KB med seglingen?
Delta i 2-krone SM?
Köra på vattnet Hägernäs-Näsbypark med snöskotern?
Gå på båtmässan med A o C?



Nu kommer jag inte på nått mer, men de kommer väl ;)

Gott nytt år!

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0