Kalla fötter

Skoldagen flöt på och efter lite lektioner och håltimmar var den slut. Under sista lektionen bestämde jag mig för att jag inte ska nått mer till min nya sjukgymnast då jag bara får ont efter varit där. Detta resulterade i att istället för iväg o träna på Rehab blev det lite jobb med projektet ute i garaget. Det konstiga är att man inte känner att man fryser, förens man fryser riktigt mycket eller kommer in i värme. Och självklart var mina fötter lagom kalla när jag kom in. Men nu har de både hunnits värma upp och kylas ned igen :p

Dessutom har lillhunden hunnit med att bli klippt.

 En krullig och busig hund     Smartast att gömma sig där ingen får tag på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0