iskallt

Idag har det varit en kall dag, från morgon till kväll. Dock är de bara -5 grader utanför mitt fönster nu.
Dagen började med att jag bestämde mig för att ta bilen till skolan. Och självklart satt isen hårt på framrutan, men men, iväg kom jag. Min ena bror passade dessutom på att ta snålskjuts till täbban. Väl på skolrakan får jag se en kille från fordon som har missbedömt halkan och i 90graderskurvan åkt rakt fram och tagit med sig gångvägsskylten. Dessa fordonare borde ju inte ha körkort! ;p

Efter skolan bar det av till täbban för att inhandla en blomma i julklapp till världens bästa sjukgymnast. Som jag sedan träffade lite senare på kvällen. Efter dagens behandling hade jag en rotation på 80 och 75 grader åt vänster och höger. För två månader sedan var jag nere på ca 55-60 grader åt varje håll. Hon kan verkligen göra underverk!
Tack!!!

Dagen avslutades med att jag och pappa åkte iväg och köpte julgran. Vi hade riktat in oss på en 3½-4metersgran i år. Men fick besviket nöja oss med en på drygt 2½ meter. Vad är detta, varför tar danskarna inte hit större granar för?!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Va kul att du blir bättre :D

Jag håller med dig, fordonare är dem som mest överskattar sin körförmåga. usch för dem!

2007-12-18 @ 08:20:10
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0