Ikea

Ny dag, nya utmaningar. Och jag skämtar inte.
Jag ska idag efter skolan iväg med C och M för att handla upp det sista i vår segelbudget. Så har fått låna vår stora bil, och ska när jag slutar åka och hämta upp dom för att sedan bege oss till Barkaby och Ikea. Som tur är lät inhandlingslistan för Ikea inte så lång när jag pratade med C igår. Men de kan väl ta tid ändå, när man är iväg och shoppar med två tjejer. Framförallt när C är med, som är förälskad i Ikea. Jag vet inte om det är tur eller inte att dom har öppet till 20,00.

Men men, blir förhoppningsvis bra. Brukar vara ganska kul att vara iväg o  fixa saker med det här gänget, så jag överlever väl idag oxå ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0