Idag

Idag har det väl inte hänt så mycket att berätta egentligen. Skoldagen flöt på som vanligt med massa lektioner och slutade med id. Därefter satte jag mig i bilen och begav mig till Järfälla. När jag väl hittat rätt och kommit på in Yamaha Center, vet kille i disken direkt vem jag är och plockar snabbt fram den beställda delen till min snöskoter.
Då man måste skruva fast delen med rätt moment frågade jag även om de, varpå han måste ladda hem en hel katalog från yamaha för att hitta informationen. Och självklart tar detta en evighet.
Jag som hade tänkt att jag skulle kunna åka och hämta packningen och vara hemma igen innan rusningen drog igång på allvar.
När väl nedladdningen var klar 20minuter senare fick jag den informationen jag behövde, betalade för packningen och begav mig hem i. Självklart hade även resten av stockholms arbetare bestämt sig för att åka hem sammtidigt, vilket resulterade i riktigt tät trafik. Skönt att man inte körde Seat, då hade bilarna aldrig flyttat på sig när man kom ikapp dem, och det hade säkert tagit 20min längre att ta sig hem ;p

Ringde även idag på en båtmotor, och han skulle höra av sig imorn och berätta om den fanns kvar då eller inte. Om den finns kvar ska jag få kolla på den på torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0