Helgen

God morgon!
Gårdagen passerade och den innehöll mycket roligt. Bland annat började dagen med att jag kl 10.05 ringer och väcker O, som sedan lyckas vara på jobbet 1½timme efter vi öppnade. Duktigt jobbat grabben ; )

Lite senare på dagen kommer ML förbi och vi provkör nya skåpbilen. "Ett varv och en skarp sväng är vad man får göra". Så nu är det ett tydligt uppkört spår på vår bakgård :p Dessutom lyckas ML få motorstopp, då han glömmer kopplingen när han måste panikbromsa ; )

Efter jobbet bär det mer eller mindre direkt av till MS för glöggkväll och julbord. De andra som varit där sedan två är redan lite lulliga, men lyckas piggna till under kvällen. I övrigt består kvällen av prat, ica,  gitarrspel, mat, prat, centralskolan, prat, tv, sminkning av MS, promenad, prat. Sedan började kvällen lida mot sitt slut. Trevligt var det iaf : )

På vägen hem stannade jag till ett tag på galloppen. Vilket jag inte var ensam om att tänka på när det kommit lite snö. Vi var totalt 7bilar som gled runt i alla möjliga riktningar, otroligt att det inte blev någon touch mellan bilarna. Efter knappa timmen, då mer eller mindre alla mina dubbar flugit efter en 10varvig burnuot begav jag mig hemåt för att besöka sängen.

Och i morse vaknade jag upp till att moder pratade med polisen i telefon för några idioter lagt smällare i vår brevlåda, vilket ledt till en heldemolerad låda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0