Håltimme

Tiden går segt när man har tråkigt, eller?

När man tror att man har tråkigt, men tiden går fort, vad är de som är fel då? ;p
Har min vanliga håltimme nu, och har lånat mig en bärbar och sitter o har tråkigt ett tag nu. För att avsluta dagen med lektionen "Må Bra".
Som tur är så gör H mig sällskap. Och hon har precis lärt mig att det finns en djurgrupp som heter moderkaksdjur (tydligen är bla människan ett sånt), och att det finns däggdjur som lägger ägg. Men de sista vet jag inte riktigt om jag håller med om.
Sedan påstår H att de heter kloakdjur för de har en och samma öppning för alla avföring och sexuellt umgänge :p

Men men, nu har jag inget mer vettigt att skriva för stunden
Tjohopp

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag slapp mitt hål på 4,5 timmar idag :D

2007-12-12 @ 19:58:21
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0