God natt

Lite till av dagen har gått och sängen väntar nu.
Sista delen av dagen har jag bla konstaterat att det är väldigt lätt och gott att göra omelett. Senast jag gjorde det var när jag var ensam hemma i somras. Så när jag klockan 20.00 fick reda på att pappa inte skulle komma hem och laga mat var det omelett som stod högst upp på min lista. Några ägg, lite mjölk, bacon, köttbullar, gullök och lite grovmalen svartpeppar, det är gott!

Efter de har jag åter blivit påmind om att M fick en dammsugare i studentpresent, som matchade hennes gardiner och tapeter. Och tydligen står den fortfarande framme på hennes golv så man tydligt ska kunna se den :p

Utöver de har jag bara hunnit plugga lite och nu står min ena bror i köket och gör pepparkaksdeg. Ska bli gott att äta degen sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0