Gårdagen

God morgon!

Idag när jag stod i köket och åt frukost och frös samtidigt kom jag på vad jag hade tänkt skriva om i gårdagens blogg. Det var om den j*vla idioten som mitt under vår svenskalektion kommer på iden att trycka på brandlarmsknappen. Då vår lärare har bestämt sig för att följa alla skolans utrymningsregler måste vi direkt till brandtrappan för att sedan komma ut till gräsplätten där vi ska samlas.
Och jag då som kom i god tid till lektionen och utan problem han hämta mina böcker och lämna jackan, såt nu ute i flera minusgrader med enbart en pikétröja på överkroppen.

Vid vissa tillfällen får man tänka tanken att man vill slå ihjäl någon. Och när jag stod ute i kylan igår, så kom just den tanken upp i huvudet ; )

Kommentarer
Postat av: Jonna

Emelie berättade om det,
för patrik hade fysikprov då :P

2007-12-19 @ 13:04:51
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Mia

Mitt lilla blodtryck pallar inte med sånt där. Jag hade blivit livrädd & frusit till, men då är jag speciell :)

2008-01-09 @ 08:36:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0