Dagen är snart slut

Dagen har flutit på och det han bli mörkt lång innan lektionerna slutade. Sista lektionen var i alla fall den efterlängtade hockeyn. Av 21personer som går i min klass, var vi enbart 10st som var med och spelade, och självklart körde vi helplan ; )
Jag ska försöka förklara hur det såg ut när klassen spelade. Tänk er 3 personer som ser ut som de aldrig gjort annat i sitt liv än åka skridskor. Och sedan 7 stycken som i princip åker en eller två gånger om året, när vi väl har det på jympan. Där har ni en perfekt bild av vår klass. Sedan om det är nått att skryta om att man lyckas göra mål när en trägubbe är målvakt, det är en annan sak. :p

Han oxå förbi jobbet, och fick se den nya bilen. Dock missade jag precis I, så får ta mig ett snack med honom om helgschemat på fredag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0