Barnvakt

Idag är ingen vanlig dag, för idag är inte Markus födelsedag, Hurra Hurra Hurra!
Däremot händer det en hel del annat idag. För det första har jag ingen  vanlig skola. Istället kommer D snart hit, och då ska vi gå ut i garaget och försöka hinna med lite på projektarbetet. Det är inte lång tid kvar innan de ska vara klart nu. Framåt tolvtiden har vi tänkt bryta, för då ska jag hinna slänga i mig lite lunch och sedan ut till landsbygden, Vallentuna. Där J har sin sista föreställning.
Det blir inte mycket dator för mig idag, för efter teatern bär det direkt av för att åka och hämta mina småkusiner, som jag ska barnvakta eftermiddagen och kvällen. Deras mor ska nämligen operera foten och deras far åker till Malmö över dagen och kommer först hem på kvällen.

Så om ni vill mig nått är de väl bara slå en signal på mobilen ;)

gulliga men busiga :p

Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

Vilka gulliga små kusiner :) var snöstorm häruppe igår men kom inte så värst mkt snö endå men det är på gång iaf :)

2007-12-06 @ 12:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0