4 dagar kvar!

En ny dag med samma kyla. Eller det är nu bara -4 ute och kupéfläkten ska precis satt igång om timern går rätt. Så snart bär det av till skolan i en varm bil.

Jag konstaterade att mornarna för mig ser identiska ut, alla dagar i veckan utom söndagar. Väckarklockan ringer. Jag kommer snabbt upp och sätter på mig kläder. Vidare till badrummet för att skölja av ansiktet och fixa håret som står åt alla håll o kanter (OBS ansiktet står inte åt alla håll o kanter ; ) ). Därefter bär det ut i köket där jag trycker i mig ett glas yoghurt, två hårda mackor med smör och antingen salami eller leverpastej. Och ovanpå de dricker jag oxå två glas juice. Efter frukosten är det tandborsten och sedan hinner jag sitta lite vid datorn innan jag ska till skola eller jobb. Kan det bli mer enformigt?!

Men jag har oxå konstaterat att eftersom jag har det som vana att göra detta varje morgon, och inte ens behöver tänka efter vad eller hur jag ska göra något, utan det bara görs av sig själv. Hur skulle det då gå om jag försökte ändra på vanan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0