3cm

Gårdagens kväll flöt på med sömn, dator, mat, hjälpa D och sedan ännu mer sömn.
Var lagom trött efter skolveckan så jag passade på att sova några timmar i tv-soffan. Snacka om skönt. Dock lite jobbigare att somna på kvällen sen.
Medan jag åt middag kom D förbi. Hans bromsar hade tagit slut på Volvon och han hade nästan kört av när bromsverkan tagit slut. Av någon konstig anledning satt bromsklossarna fast med "insex, vilket han letat runt efter i hela sin vänskapskrets, utan resultat. Så jag hjälpte honom genom att åka till jobbet och ha lite "kvälls öppet" ;p

Nu ska jag snart till jobbet igen. Dock i en 3cm snörikare Stockholmsförort. Jupp det har kommit 3cm snö, och det är så mycket finare än den grå trista, blöta marken vi levt med i några månader nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0