2 dagar kvar!

Jahap, vad har hänt under den gångna dagen?

Först hade vi julavslutning på grafkom, med en typ av frågesport. Mitt lag ÄGDE! Vi var i alla fall det ända laget som någon gång under tävlingen hade minuspoäng, och inte bara ett, utan två!

Efter det var de webdes. Där B förklarade för vår lärare att han tagit bort "kärringen" från bilden, precis som man skulle göra. Däremot visste B inte att "kärringen" var lärarens fru : p

Sedan var det lunch. Eller i alla fall om man tittade på schemat. Men idag var det jullunch, vilket gjorde att mattiderna blivit omlagda. Detta resulterade i att vi slapp mer eller mindre hela engelskan. Snacka om att man blev mätt på köttbullarna, skinkan, laxen, mackorna, pepparkakorna och allt de andra!

På rasten till sista lektionen åkte jag förbi jobbet och fixade min sista lön för i år och tog mig en choklad ur kaffemaskinen.

Sista lektionen Må Bra. Då fick vi tillbaka våra arbeten och prov vi gjort tidigare under terminen. Vi skulle även se sista biten av SupersizeMe. Men de gick som de gick. Tror skivan var lite väl repig. Fick oxå veta att jag fick MVG i kursen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0